štvrtok 6. februára 2014

Aj fajčiť raz prestanem

Viem, že fajčenie je škodlivé, lebo skracuje život a ešte k tomu stojí veľa peňazí. Tak som sa rozhodol, že sa pozriem po tých slávnych náplastiach, aby už mnou tá vášeň tak nelomcovala. Moja lekárnička mi hneď s úsmevom predala celé balenie náplastí, ktoré som si odniesol domov. Postupoval som presne podľa návodu a výsledok je tu!
Tak toto je bomba!!!
Súložil by som, ale už nemusím!
Nalepil som si totiž na vajcia náplasť JeBalBySom a tá mi postupne uvoľňuje semeno z gulí von. Semeno sa mi nehromadí v hlave a ja už nepociťujem žiadnu túžbu.
Na sex už nepomyslím ani vo sne. Aj moja výkonnosť v práci stúpla o 30 % a prechod kolegyne v minisukni okolo môjho stola ma už nerozhodí. Viac sa nemusím obzerať za každou sukňou na ulici...
Som konečne slobodný!
Môj priateľ si NENALEPIL náplasť JeBalBySom a musel sa oženiť. Dnes má dve deti.
Manželka ho stojí asi 20.000,- Sk mesačne, deti po 10.000,-. Deti sa chystajú míňať jeho peniaze asi do tridsiatky, ale manželka navždy. Celkovo ho to vyjde asi na 25 miliónov korún.
Takže, ak si kúpite náplasť JeBalBySom ušetríte desiatky miliónov korún!!!
Nezabudnite: JeBalBySom, ale už nemusím. Dostanete v každej dobrej lekárni. Podrobne si prečítajte návod na použitie a vypočujte odporúčania lekárničky.
A raz si kúpim aj tie náplasti proti fajčeniu a aj fajčiť
prestanem.
Príspevok je platená inzercia a autor sa nemusí stotožňovať s obsahom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára