sobota 8. februára 2014

Energetická bilancia

Po Vianociach som sa rozhodol, že schudnem. Keď som sa totiž postavil na váhu, tak mi ukázala také baťovské číslo: 109,9. Mám digitálnu váhu a tak sa na nej nedá klamať a tváriť sa, že ručička ukazuje na iné číslo ako skutočnosť. Váha ukazuje stále presne, aj keď som sa ju snažil rozštelovať.
Viem, že najlepšia metóda na chudnutie je neprežierať sa. Je to aj najťažšia metóda a málokto ju dokáže. Ale funguje bezpečne. Mne sa ju tiež nepodarilo aplikovať. Po pár piatkových pivách som totiž taký hladný, že aj po dvoch večeriach v pube sa musím doma ešte niečim doraziť, lebo by som do rána od hladu nevydržal.
Tak som si povedal, že ak nedokážem obmedziť prídel kalórií tak musím zvýšiť ich výdaj, aby celková bilancia bola mínusová. Podľa odbornej literatúry je pri milovaní väčší výdaj energie, ako pri behu do schodov. Keďže nerád behám do schodov, tak som si povedal, že radšej použijem prvú metódu. Z počiatku to nebude jednoduché, ale viem, že tréningom rastie kondícia a výkony stúpajú.
Ako gymnazista som chodieval na tréningy a tak s tým mám skúsenosti. Trénoval som box. Pri týchto tréningoch sme všetko robili v takte trikrát tri minúty s jedno minútovými prestávkami. Všetko s najvyšším nasadením a s čo najvyššou rýchlosťou. A stále rýchlejšie a intenzívnejšie. Tak ako je to v trojkolovom boxerskom zápase, kde v každom kole stúpa tempo.
Povedal som si, že to tak budem robiť aj s milovaním. Veď som na to zvyknutý od mladosti.
Od môjho rozhodnutia už uplynulo niekoľko mesiacov a výsledky sú dnes úplne zrejmé. Digitálna váha mi dnes ukazuje chabých 102,5 kg, ale potrebujem ešte nejaké sparing partnerky, lebo všetky moje priateľky sú po týchto pár mesiacoch nejaké pochudnuté a ja som skôr na tie zaoblené.
Takže môžte sa hlásiť.
Chcel by som to dotiahnuť na takých 95 a potom budem spokojný a nebudem musieť tak ťažko pracovať na tom výdaji energie.
Už sa teším, ako si konečne oddýchnem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára