utorok 4. februára 2014

O mužoch, ženách a tých ostatných

Podľa zverokruhu som vodnár, ale aby nedošlo k omylu hneď na začiatku - vodnár nemá s vodou nič spoločné, je to typicky vzdušné znamenie. Rád stavia vzdušné zámky a dokonca v nich dokáže byť šťastný. Je zlý partner na spolužitie, lebo sa nerád prispôsobuje. Napriek tomu je kolektívny tvor, ktorý je nerád sám.
Tak a teraz sme pri koreni veci. Som kolektívny, ale nerád sa prispôsobujem - to viem o sebe už dávno, ale prečo by som sa aj mal? Veď okolie je v početnej prevahe a stále mi diktuje pravidlá, čo smiem a čo sa nepatrí, čo je morálne a čo nie. Stále ma obmedzuje množstvom pravidiel, ktoré tvrdo vyžaduje dodržiavať a dokonca sa vyhráža orgánmi činnými v trestnom konaní! Nemám rád tresty na sebe a ani na iných. Zdá sa mi oveľa spravodlivejšie, aby sa okolie prispôsobovalo mne.
Napríklad ma okolie svojimi tradíciami núti, aby som žil v páre.
Aký nezmysel a aké nepraktické!
Už som si to vyskúšal. Dokonca dvakrát. A vždy to bolo také isté a vždy som sa musel prispôsobovať. Dokonca chceli po mne aby som občas utieral riad. Mám na to ale jednoduchú metódu. Netreba sa brániť alebo vyhovárať. Stačí pri utieraní tanierov každý druhý rozbiť. Keď bol tretí tanier v črepinách na zemi obe mi zakázali niekedy v živote utierať riad.
Jednoduchá metóda a funguje dokonale.
Bolo obdobie môjho života, keď som zostal doma sám, lebo manželka prišla na to, že bude šťastnejšia s niekym iným a odišla. Stačilo vyriešiť, aby som mal doma upratané, vyprané a vyžehlené a bol som bez problémov. Stačilo zaplatiť pani, ktorá s radosťou a za pár drobných toto všetko zabezpečila. Ale som tvor kolektívny a časom mi začalo vadiť, že sa v mojej veľkej manželskej posteli nemám s kým pozerať na televízor, ktorý pri nej stojí. Keďže som vedel, že žena v posteli je nebezpečný tvor, lebo vám skôr či neskôr začne ťahať paplón na svoju stranu, tak som si tam nasťahoval dve, blondínu a brunetku. A problém s paplónom som mal vyriešený.
Nažívali sme spoločne veľmi dobre a veľa sme sa spolu nasmiali. Dve ženy totiž oveľa lepšie zvládajú domáce práce ako jedna. Tiež som musel použiť fintu s rozbitými tanierami, ale hneď zabrala a mal som kľud. Naša idylka by mohla trvať doteraz, keby som nebol stále v mojich vzdušných zámkoch. Jedného dňa som sa totiž zapozeral inam a začal som moje partnerky podvádzať. Nebudem sa tu rozpisovať o tom smutnom období, ktoré končilo na radnici vyrieknutím toho osudového Ano.
Zas žijem v páre a musím si držať paplón, aby som sa ráno mohol zobudiť prikrytý. Zas som musel rozbiť niekoľko tanierov aby ma nezaťažovali činnosťami, ktoré robiť nechcem. A zas rozmýšlam o tom, že možno sám v mojej veľkej manželskej posteli by som bol spokojnejší.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára