štvrtok 6. februára 2014

E-mail

Môjmu perspektívnemu obchodnému partnerovi som poslal e-mail. Odoslaná správa bola súrna s vysokou prioritou a vyžiadal som si ešte aj potvrdenie o jej prijatí.
Takéto potvrdenie o doručení správy, ktorú som včera odoslal, som dnes ráno našiel vo svojej poštovej schránke:
Toto je potvrdenie o prečítaní k správe, ktorú ste poslali pre ....@......sk
Poznámka: Potvrdenie o prijatí znamená len to, že správa sa zobrazila na počítači adresáta. Nie je ale zaručené, že adresát správu čítal a už vôbec nie, že jej aj porozumel.
Potvrdenie o prijatí viac než zrozumiteľné.
Viac mu asi nenapíšem, keď sa systém o ňom takto vyjadruje. Asi má dôvod. Nebudem predsa strácať čas.
A potom ma napadlo, že ktovie ako sa systém vyjadruje o mne??

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára