streda 5. februára 2014

Verejná hanba!

Musím sa ešte k niečomu priznať, kvôli čomu ma hryzú výčitky svedomia. Nemá význam to dlhšie tajiť, lebo investigatívnym novinárom prahnúcim po senzáciách aj tak nič neujde. Musím sa priznať, že som svoju leviu povahu vymenil za vidinu atletickej postavy z mojej mladosti. Chodím totiž pravidelne do známeho bratislavského fitness centra, prepytujem, cvičiť.
Viem, že teraz mnohí z vás stratili o mne aj tú poslednú odrobinku dobrej mienky, ale je to smutná pravda. A keďže nešťastie nechodí po horách ale po ľuďoch, tak to dopadlo ešte horšie ako som čakal.
Môj dávny
priateľ, ktorý kedysi robil riaditeľa banky a neskôr vytvoril najznámejšiu celoslovenskú sieť obchodov s kancelárskou a výpočtovou technikou si dnes užíva kapitalizmus a už dávno na pracovné povinnosti zabudol. Nechcel byť ako lev a preto si pravidelne chodí zoceľovať svaly to toho fitness a s prepáčením to prekladá skvošom, vraj aby mal kondičku a tehličky na bruchu. Náhodou sme sa v tom centre stretli a dali do reči. Hneď mi predstavil svojho osobného trénera, ktorý nad ním stál a každý jeho cvik si starostlivo zapisoval do diára. Vraj je to majster sveta v kulturistike vo svojej kategórii. A hneď mi ho ponúkal, vraj jeho služby nie sú vôbec drahé. Slušne som sa vyhovoril, lebo nechcem, aby sa môj poklesok s tým cvičením ešte zvečňoval v nejakom diári. Nechcel som cvičiteľa, lebo takého v našej rodine mali zatiaľ len moji psíčkovia. Našťastie sa mi podarilo vyhovoriť sa.
Keďže chodím do toho fitness už tretí mesiac, tak sa s mojim priateľom a jeho cvičiteľom stretávam pravidelne. Ten cvičiteľ sa stále na mňa milo usmieva, lebo stále dúfa, že mu jedného krásneho dňa začnem zapĺňať voľné miesto v jeho diári.
Raz ma stretol pri stacionárnych bicykloch. Ja som už usilovne šliapal a podľa búchania srdca som si myslel, že som niekde pri Čadci, ale cvičiteľ ma hneď zbadal a prisadol si na ten vedľajší bicykel a začal za mnou šprintovať. Viedli sme nezáväzný rozhovor o dievčatách a pive a obaja sme sa v duchu tešili, že aj týmto si budeme spríjemňovať voľné chvíle.
V tom prišla jedna nevychovaná že vraj celebrita s mikrofónom a televíznou kamerou a začala s cvičiteľom robiť rozhovor pre svoju televíziu. Tváril som sa, že tam vôbec nie som, pýril som sa, šliapal do pedálov ako o dušu a pozeral som všade, kde sa dalo, len do kamery nie. Ale kameraman si myslel, že pohľad na mňa bude dobrou ilustráciou k cvičiteľovým slovám a za každou jeho druhou vetou skončil s kamerou na mojej spotenej tvári a prešiel celú moju postavu až k pätám.

Sotva som stačil vtiahnuť brucho!
Najhoršie ma však čakalo až o pár dní. Po odvysielaní tohto šotu v televíznych novinách Markízy mi postupne začali volať moji priatelia z celého Slovenska, že aj oni sa už chystajú športovať. Ospravedlňovali sa mi, že im to doteraz nevychádzalo s časom, ale že hneď od zajtra začínajú.
Volali práve mne, ktorý veľmi dobre viem, že šport je proti prírode, a že človek je jediný tvor, ktorý si musí platiť zdravotné poistenie lebo športuje. Mne, ktorý veľmi dobre pozná heslo: Športom k trvalej invalidite!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára