sobota 8. februára 2014

O esemeskách

Dnes sa poriadne ochladilo a už to vôbec nevyzerá ako leto. Zas je tu jar a s ňou prichádzajúce chúťky na nadväzovanie nových vzťahov. Alebo oživenie tých starých, ktoré sa vytratili kdesi do zabudnutia. Mňa by to ani nenapadlo, ale pripomenuli mi to esemesky, ktoré v priebehu dopoludnia dorazili do môjho telefónu. Zaujímavé bolo, že správy neprišli od jednej mojej priateľky, ale hneď od troch. Všetky boli približne rovnaké. Začínali konštatovaním, že sme sa dávno "nevideli". Pýtali sa ma čo robím a či si niekedy nenájdem čas na stretnutie. Potom nasledovalo také nenápadné konštatovanie, že sú samotné a ani nemajú s kým ísť von, ak sa chcú niekde zabaviť.
Musím priznať, že ma všetky tri esemesky potešili. Mám rád na sebe roztúžené pohľady a potom roztúžené nežné dotyky a všetko, čo roztúžená žena dokáže. Roztúžená žena sa veľmi ľahko mení na dravú šelmu, ktorá na nič nehladí a chce všetko a hneď. Mám rád roztúžené šelmy.
Nie že by som bol sám, alebo nemal s kým ísť von zabaviť sa, ale prejav záujmu poteší vždy. Odpísal som prvej a dal som jej nádej, že cez víkend by sme to mohli spolu spraviť. Potom som tú istú správu forwardoval ďalším dvom.
Počkám si na odpovede. Podľa poradia ako prídu odpovede bude poradie našich "stretnutí".
Myslím si, že je to spravodlivé, pretože žiadnu nechcem neúprimne preferovať. Mám ich rád všetky rovnako.
Alebo, že by som si ich zavolal všetky tri naraz?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára