štvrtok 6. februára 2014

Krásny deň

Dnes som prežil krásny deň. A to ešte len nedávno sa jar začala prebúdzať a pomaly začala vytláčať zimu a meniť vzhľad prírody. A zrazu to vyzerá ako príchod leta. Boli sme s mojou priateľkou na výlete na Záhorí. Ja som išiel na mojej motorke a ona na svojej štvorkolke. Máloktorá žena si kúpi štvorkolku. K takémuto kroku treba mať srdnatosť, fantáziu a primeranú dávku odvahy. Väčšina žien uprednostňuje radšej bicykle, lebo lepšie tvarujú postavu. Svoju kúpu mi odôvodnila veľmi jednoducho. Vraj štvorkolka sa podstatne jednoduchšie ovláda než motorka, ktorá má len dve kolesá a ešte je aj lacnejšia. A vôbec nič sa nestane ak na nej zaspí čakajúc na zelenú na križovatke, čo sa motorkárom idúcim z krčmy vôbec neodporúča.
To je všetko pravda, ale pekná žena na motorke je oveľa elegantnejšia, ako na štvorkolke, kde tak trochu pripomína ilustrácie zo starých školských učebníc o družstevníčkach - traktoristkách. Ale to jej nehovorím, lebo viem, že si časom tú motorku určite kúpi. Závidí totiž mojej manželke.
Bol krásny deň, bezvetrie a slniečko hrialo skoro ako v lete. Aj sme si povedali, že leto sa nezadržateľne blíži a ľahli sme si na trávu a opaľovali sme sa.
Plavky sme so sebou nemali, lebo tie sa nosia až v lete a teraz je ešte len jar. A potom sme išli spoločne na pivo.
Až neskôr som sa dozvedel, že moje priateľky žiarlili, že som nebol na výlete s nimi.
Takže nabudúce.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára