nedeľa 23. februára 2014

Nerozumiem ženám

Dnes som si náhodou spomenul na svoju dávnu priateľku. Bola dobre stavaná s absolútnou neschopnosťou dovidieť si na špičky lodičiek. Jej hruď bola vyvinutá tak, že bez zrkadla to proste nebolo možné. Aj postavu mala takú. Bola ako presýpacie hodiny. S úzkym pásom a guľatými bokmi a pevnými stehnami. Úplne ako antická Venuša z klasického obdobia. Hoci mala len niečo po dvadsiatke, mala rada milovanie vo všetkých formách ako skúsená žena. Áno, aj v trojici s ďalšou ženou. Preto som ju občas pozýval na rôzne výlety a erotické stretnutia.
Podobná bola aj moja ďalšia kamarátka, len už nepotrebovala zrkadlo a ani tie presýpacie hodiny až tak nepripomínala, ale zato mala tak dlhé nohy, že keď ich roztiahla, tak sa určite rozkýval luster. Mala totiž cez meter osemdesiat a postavu ladných tvarov ako modelka z Vogue. Bola škorpiónka, a tie netreba prehovárať na žiadne erotické experimenty.
Obe som ich pozval na výlet so mnou do starobylých Atén. Ubytovali sme sa v izbe s veľkou manželskou posteľou a prístelkou pod oknom, za ktorým bola Akropola. Vedel som, že prístelku nebudeme potrebovať, lebo aj napriek tým ťažkým prsiam a dlhým nohám sa do jednej postele zmestíme všetci traja.
Aj sme sa zmestili.
Prekvapenie som zažil až večer, keď sme si po spoločnom sprchovaní ľahli všetci do postele. Venoval som sa im obom tak ako sa obe venovali mne a sebe navzájom. Najprv sme sa hrali s tou dlhonohou na jazdu na koni a potom na krotiteľa a spínajúceho sa býka. Keď som neskôr chcel aby sa vystriedali, tak tá venuša sa stále snažila toho koníka upokojiť len ústami. Keď som jej povedal, že to chcem tak ako to robia motýle, tak mi povedala, že je zamilovaná a nechce svojho priateľa podvádzať a že zostane len pri oblizovaní a prehĺtaní.
A pokračovala až do konca s dobrým pocitom, že nie je neverná.
Ja som taký pocit nemal. Nemal som ho ani po druhej noci, čo sme spolu v Aténach strávili, hoci sa situácia opakovala rovnako.
Asi nerozumiem ženám.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára