štvrtok 6. februára 2014

Orange County Choppers

O mojom vzťahu k motorkám som tu už písal. Mám krásnu motorku, na ktorú som hrdý. Aj manželku som nahovoril, aby si kúpila motorku. A mám taký sen, chcel by som ešte jednu.
Ešte jednu motorku, nie manželku, aj keď ani to nie je zlá myšlienka.
Chcel by som custom chopper ako stavajú v Orange County Choppers (OCC). Aj garáž som si už kúpil, lebo tie dve motorky čo mám zaberajú toľko miesta, že sa tam tretia už nevojde.
OCC sa stali populárni po uvedení seriálu American Chopper na kanáli Discovery. Jeho sledovanosť prekonala všetky rekordy a pomohla rodine Teutulov, ktorá vlastní firmu OCC, presláviť sa a rozvinúť podnikanie do nevídaných rozmerov. Naberajú stále nových zamestnancov a stavajú stále nové prevádzkové budovy. Napriek tomu, ak si od nich niečo objednáte, tak sa dostanete len do poradovníka a na svoju motorku musíte dlho čakať.
Aj som uvažoval, či by som nespravil niečo podobné u nás na Slovensku, ale rýchlo som túto myšlienku zažehnal. Predsa len Slovensko je o čosi menšie ako USA a nemá dosť bohatých ľudí, ktorí by si pre potešenie kúpili takúto motorku. OCC predáva custom verzie v reláciách od sto tisíc do tristo tisíc dolárov a ich sériová výroba začína pri 32.000,- USD.
A keď si takú motorku nekúpim, tak si ju postavím sám.
Možno.
Snívam, viem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára