sobota 8. februára 2014

O ženách

Mám rád ženy. Ženy vždy zohrávali a stále zohrávajú veľmi dôležitú úlohu v mojom živote. Vždy, keď som si nevedel rady a potreboval som pomôcť, tak to boli práve ženy, čo mi poradili a nezištne pomohli. Môj vzťah k ženám je jednoznačný už od môjho detstva. Vždy som mal veľa kamarátok. Vždy sa točili okolo mňa a starali sa o mňa a ja som ich ochraňoval.
Puberta to trochu zmenila, ale keď už mi bol dokonale jasný rozdiel medzi dievčenským a chlapčenským telom, tak som zas inklinoval k ženám. Fascinovali ma ich eroticky pôsobiace obliny kombinované so spôsobom myslenia, ktorý s mojou logikou nemal nič spoločné.
Aj neskôr v práci som patril k obľúbencom ženskej časti firmy a aj ja som si s nimi rozumel a vážil som si ich pre všetko to, čo som na nich obdivoval. Vo všetkých firmách, ktoré som v živote rozbiehal, a nebolo ich málo, som chcel mať v tíme aspoň jednu ženu. Ani tých žien nebolo málo.
Ženy majú viacero vlastností, ktoré nám mužom chýbajú. Ženy sú totiž bosorky. Majú schopnosť vycítiť, alebo uvidieť veci, ktoré sú im zjavné od prvého pohľadu a nám mužom sú skryté naveky. Je to najmä okamžité odhalenie charakteru a povahy iného človeka. Je to presné pochopenie jeho zmýšľania, čo umožňuje vopred vedieť čo si myslí alebo čo sa chystá spraviť. Takto vedia predpovedať čo sa stane v budúcnosti. Keď budúcnosť potvrdí pravdivosť ich predpovedí, tak nám mužom sa to zdá neuveriteľné, lebo to nemalo nič spoločné s logikou. Tou našou mužskou. Ženy ale vôbec neprekvapuje, že mali pravdu. Veď im to bolo jasné od začiatku.
Táto schopnosť je veľmi praktická napríklad v podnikaní, lebo niektorí obchodní partneri sa najprv tvária ako najväčší priatelia a dobráci, a potom vysvitne, že to nikdy tak nemysleli a od začiatku sa tešili ako toho druhého dobre obabrú.
Ale ženu neobabrú. Žena to vie dopredu. Nevie logicky vysvetliť ako na to prišla, ale vie to.
Vie to aj moja manželka, lebo je tiež bosorka. Už veľakrát mi to dokázala. Raz mi po jednom obchodnom rokovaní, ktoré som mal doma, povedala, aby som si na toho človeka dával pozor, že ma chce oklamať. Nebola pri tom ako sme sa rozprávali, len dvakrát prešla okolo, keď nám niesla kávu a nejaký džús. A stačilo jej to. Povedala mi, že to čo hovorí nemyslí úprimne.
Po pár týždňoch, keď som na jej slová zabudol, lebo z toho obchodu nakoniec nič nebolo, tak som stretol priateľa, ktorý sa mi sťažoval na jedného podvodníka, ktorý z neho vytiahol peniaze a teraz nechce dodať to čo sľúbil. Keď mi ho popísal, tak som hneď vedel, že najprv sedel v mojej obývačke a skúšal to so mnou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára