nedeľa 9. februára 2014

Prvá jazda

Dnes som zahájil motorkársku sezónu. Bolo také krásne počasie, že som si chvíľami myslel, že leto je tu a jar tento rok ani nestihla byť. Ale nie je tomu tak, je tu jar a na jar sa ľudia stávajú citlivejší a začínajú nové vzťahy. Ja som sa dnes dozvedel, že jedna moja priateľka, ktorú dodnes platonicky milujem, sa chystá rozvádzať. A to sa nedávno vydávala a ešte nedávnejšie sa stala šťastnou mamičkou krásnej dcéry. Ani neviem kade som jazdil, lebo som stále o nej premýšľal, o tej krásnej a asi nešťastnej mamičke.
Viem, že na mňa svietilo slnko a okolo voňal borovicový les a čerstvo poorané polia. Myšlienkami som však bol v minulej zime a spomínal na pár krásnych okamihov, ktoré krásne hrejú, hoci sa už dávno stali minulosťou. A hriať budú ešte dlho, lebo sa mi navždy vryli do pamäti.
Zážitok z jazdy bol krásny.
Viac sa obávam svojich snov, ktoré som si nechal plynúť mysľou, lebo boli až príliš krásne a rovnako nebezpečné.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára