streda 5. februára 2014

Chvíľu tu nebudem

Chvíľu tu nebudem, tak dúfam, že sa za ten čas nič mimoriadne nestane. Dúfam, že milenky, ktoré sa definitívne rozhodli opustiť svojich priateľov sa k nim zrazu nevrátia. Dúfam, že sa politická scéna nerozdrobí na úplne malé odrobinky, v ktorých sa nebude vyznať už ani renomovaný politológ. Dúfam, že moji psíčkovia za ten čas nezabudnú na to, kto ich má skutočne rád. Dúfam, že ešte niekedy uvidím moju bývalú sekretárku, lebo mi povedala, že so svojím priateľom idú na okružnú jazdu po Európe na choppri a končia až pri Čiernom mori.
A dúfam, že niektorých ľudí už viac neuvidím a prestanú sa mi pripomínať.
Za týždeň o tomto čase tu už nebudem.
Odchádzam do krajiny sombrér, tequily a štipľavého chilie con carne. Opäť navštívim Mexiko, ktorého pláže a bary milujem. Aj stupňovité pyramídy a mexickú džungľu mám rád, ale mexické vzdialenosti sú pre nás stredoeurópanov príliš veľké, tak som za nimi zatiaľ nešiel. Oplatili mi to tým istým nezáujmom a tiež za mnou na pláž neprišli, a tak sa doteraz poznáme len z počutia a literatúry.
Podľa Yahoo je dnes teplota Karibského mora v oblasti Yukatánu 27°C a vzduch sa blíži k tridsiatke. A keďže viem, že ani ten vysoký ochranný faktor opaľovacích krémov nemusí zabrániť
úpalu, tak pre istotu hneď prvý deň vyhľadám útulný bar, kde strávim určite veľa príjemných chvíľ. Ten najvyšší ochranný faktor má totiž tieň v bare, lebo tam ešte nikto nikdy úpal nedostal.
Bude to príjemná zmena pred jarnou
lyžovačkou, ktorá ma čaká hneď po návrate z dovolenky, lebo na lyžovačke sa do baru alebo z baru vždy musí ísť do kopca.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára