sobota 8. februára 2014

Doma je doma

Dnes som si zas výborne zajazdil na motorke. Bolo horúco, tak som si nezobral svoje obvyklé kožené nohavice ale len rozpárané jeansy s natrhanými rozstrapkanými dierami, cez ktoré krásne prefukuje chladiaci vetrík. Chladenie je automatické - priamo závislé na rýchlosti, ak idem rýchlejšie, tak hneď lepšie prefukuje. Aj tričko som mal bez rukávov, takže sa mi opaľovali holé ramená a ruky.
Neviem, či je to tým teplom, ale ako som tak jazdil, tak mi začali chodiť po rozume samé kučeravé myšlienky. Keď som si ich v duchu dobásňoval, tak už to nebolo len na rozume ale dalo sa to hmatateľne zistiť aj úplne inde.
Takto som jazdil po krajine a vrčiaci jeden a pol litrový Harley medzi mojimi nohami príjemne vibroval. Stačilo pridať, alebo ubrať plyn a predstavovať si svoje priateľky.
Po ďalšej chvíli som to už nevydržal a zastavil som na čistinke pri brehu rieky. Sedel som z boku na odstavenej motorke, fajčil som a vypisoval SMSky. Ale nejak sa mi nedarilo. Jedna bola na návšteve u svojich príbuzných až v Prešove. Druhá mala v pondelok opravný termín zo skúšky, na ktorej už raz neuspela. Flautistka bola na koncertnom turné. Tá najspoľahlivejšia tu mala na návšteve rodičov, a tak sa im venovala. Ďalšia mala svoje dni, kedy sa nevenuje takýmto zábavám. Posledná na správu ani nereagovala. Asi ležala niekde pri vode a správu nájde až cestou domov. Proste širokospektrálna smola.
Dofajčil som a zahodil cigaretu do rieky. Plávala na hladine a určite skončí v Dunaji alebo možno odpláva až do Čierneho mora.
Ja som odplával domov, lebo doma je istota.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára