sobota 8. februára 2014

O penisoch

Dnes som si opäť prečítal správy a dospel som k strašnému a desivému odhaleniu!
Podľa vedeckej štúdie z roku 1948 bola priemerná dĺžka mužského penisu 15,25 cm. Merané na vzorke cez tritisíc mužov z rôznych európskych krajín. Štúdia z roku 1996, meraná na podobnej vzorke, však prezentuje priemernú dĺžku 13,00 cm!
Penisy sa teda zmenšujú! To je za cca 50 rokov o 2,25 cm!!!
Moja priateľka na túto katastrofickú správu reagovala stručne, no výstižne:
- Penisy sa možno skracujú, no kokotov je čím ďalej tým viac.
Ale teraz mi nejde o hustotu výskytu ale o dĺžku, ktorej vývoj ma znepokojuje. Pri mojich cez päťdesiat rokov to mám o viac ako 2,25 cm menšie.
Asi budem musieť prehodnotiť svoje rozhodnutie dožiť sa dvesto rokov, lebo ak to takto pôjde ďalej, tak za tých 150 rokov, čo mám ešte pred sebou, to bude o ďalších 6,75 cm menej teda dokopy o 9 cm menej.
Alebo že by sa to počas života už nemenilo? To teda znamená, že budem o tých 150 rokov poriadne vynikať!
Už aby to bolo tu...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára