štvrtok 6. februára 2014

Mám nakúpené

Dostal som viac otázok na tému, čo som si z Mexika priviezol. Pri nákupoch som sa obmedzil na samé praktické veci, lebo inak by som sa s tým cez oceán neťahal. Tak najprv to bola strieborná retiazka Harley Davidson s lebkou, ktorú mám na mojej motorke asi v dvadsiatich rôznych mutáciách. K nej sa hodil strieborný slobodomurársky prsteň s kružidlom a pravítkom, murárskou lyžicou a Šalamúnovými stĺpmi poznania. Americké lóže majú totiž tie isté identifikačné znaky ako tá naša bratislavská. Veď si to dali aj na jednodolárovky.
Ďalšou veľmi praktickou vecou je šesť strieborných hracích kociek. Dá sa s nimi hrať poker, ale aj veštiť budúcnosť, ale keďže rýdze striebro je mäkké, tak ich mám len tak položené v knižnici za mojím chrbtom.
Veľmi praktická vec je strieborná soška mayského boha, ktorého meno som zabudol, aby som mal dôvod sa do Mexika ešte vrátiť. Praktická je pre to, že bôžik drží v lone obetný stôl, na ktorom Majovia obetovávali mladé panny. Ak náhodou nejakú stretnem, tak ju s ním budem strašiť, lebo deti sa takých vecí boja. A keď som už bol v tom strieborníctve, tak som si kúpil ešte strieborný mexický dolár z roku 1932. 
Potiaľ praktické nákupy.
A keďže som podľahol nákupnej horúčke mojej manželky, ktorú očarila rozmanitosť mexických butikov, tak som si kúpil ešte dve tričká Harley Davidson. Samozrejme s lebkami a nápisom na chrbte Harley-Davidson Riviera Maya.

A nakoniec sa to dnes prevalilo v plnej nahote. Doviezol som si aj nádchu, takú pravú americkú, ktorá sa nechce nechať vyhnať naším čajom s medom a citrónom. Asi som spravil chybu, že som rozdal všetky čili omáčky, ktoré som si mohol teraz prilievať do čaju a tak sa liečiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára