štvrtok 6. februára 2014

Budem podnikať

Prečítal som si v správach, že jeden muž sa prebral z kómy po desiatich rokoch a dnes žije ako normálny človek. Proste si pospal desať rokov a zobudil sa ako nič!
Pozerám sa z okna a vonku sa mračí a schyľuje sa na dážď. Počasie, že ani motorku by som z domu von nevyhnal. Najradšej by som ho prespal a zobudil sa až do letných horúčav.
Vtom ma to napadlo! To je myšlienka!
Na prečkanie zlého obdobia je najlepšia kóma. Človek v kóme môže takto prespať, týždeň, mesiac, roky...
Napadlo ma, že úžasné by bolo takúto službu ponúkať. Firma s takýmto predmetom činnosti bude určite úspešná a nebude mať núdzu o zákazky. Predstava, že sa takýto človek opäť zobudí o desať rokov v ďalekej budúcnosti, keď všetky jeho starosti a problémy dávno pominú, sa mi páči.
Napadli ma rôzne slogany, ktorými sa táto firma bude propagovať.
Technologická kóma: Nebavia ťa už hračky, ktoré si si kúpil pre svoje potešenie? Počítač je pomalý a nemá všetky funkcie, ktoré by si potreboval? Ani tvoje domáce audiovizuálne centrum nemá všetko, čo by si chcel? Počkaj desať - dvadsať rokov a dočkáš sa technologického pokroku o ktorom sa ti dnes ani nesníva. Kúp so kómu.
Alebo kóma o vzťahoch: Puká ti srdce z nešťastnej lásky? Nechceš znova zažiť rozchod a samotu? Alebo sa bojíš partnerke povedať pravdu, že ju už nemiluješ lebo pukne srdce jej? Čas vyrieši všetko, kúp si kómu.
Alebo medicínska kóma: Si ťažko chorý a čaká ťa zdĺhavé liečenie? Načo sa trápiť. Nechaj sa vyliečiť počas kómy a zobuď sa zdravý. Kúp si kómu.
Možností je veľa a úspech takej firmy je jasný.
Už viem v čom budem podnikať, hneď ako si dám tento nápad patentovať.
A keby to náhodou s tou firmou nevyšlo, tak si kúpim kómu aj ja a nechám sa zobudiť, až budú všetky záväzky premlčané.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára