utorok 4. februára 2014

Astrológ

Môj priateľ Paľo je architekt tak isto ako ja. Na rozdiel odo mňa sa rozhodol živiť projektovaním a dnes vlastní prosperujúcu projektovú kanceláriu s množstvom úspešných architektonických realizácií.
Ale v skutočnosti nie je architekt ale astrológ aj keď Dano o ňom pohŕdavo hovorí, že je hvezdár. Ja však viem, že doma nemá ďalekohľad, ale počítač s programom na výpočet polohy planét a knižnicu, za obsah ktorej by ho ešte pred pár storočiami určite upálili aj keď nie je žena. Sám sa riadi tým, čo vyčítal z hviezd a keďže sa mu darí, tak to robí dobre. Ezoterika je to, čomu sa rozumie a architektúra je len jedna z oblastí na ktorej svoje ezoterické výplody uplatňuje.
Naposledy vyčítal, že vlastné mená a aj slová ako také pochádzajú z pôvodných významov z ktorých vznikli v čase, keď si ľudia museli slová ešte len vymýšľať, lebo ich mali nedostatok. Tak napríklad Slováci sú preto Slováci, že dávali slová. To oni vlastne vymysleli všetky slová a ostatné národy ich od nich len prebrali a niekedy trochu skomolili.
Alebo Rusi. Rusi sú Rusi preto, že sa stále ponáhľajú. Lebo v ruštine rušať znamená ponáhľať sa. Vraj z toho je aj náš slovenský rušeň. Bol som v Rusku a dokonca v Moskve a musím priznať, že keď som išiel do metra, tak ma dav Rusov predbehol a utekali na perón ako o dušu.
Paľo tiež verí na reinkarnáciu. Z hviezd vyčítal, že jeho terajšia manželka bola v jeho minulom živote jeho dcéra, to preto si tak rozumejú. Aj vtedy ju miloval a miluje ju dodnes. Je druhýkrát ženatý, tak asi jeho prvá žena, s ktorou si v tomto živote nerozumel, mu v minulom živote niečo škaredé vyviedla a on jej to len vrátil tým, že sa s ňou rozviedol.
Paľo zásadne nešportuje, ale cvičí päť Tibeťanov a každé ráno sa krúti, ako by mu išlo o život. Je o päť rokov starší ako ja, ale vyzerá mladšie. To sa musí nechať, Tibeťania omladzujú. Bojím sa, že jedného dňa zabudne, na ktorú stranu sa má točiť, lebo vek pokračuje a pamäť mu nebude slúžiť večne. Keď sa potom začne točiť opačne, tak zostarne tak rýchlo, že aj Tibeťania sa budú čudovať.
Asi by si mal spraviť šipky na koberec, aby sa ráno rozospatý nepomýlil.
Verí na mimozmyslové vnímanie. Vraj takto dokážu so svojou manželkou komunikovať aj na veľké vzdialenosti. Možno preto bol jedným z mojich posledných priateľov, ktorý si kúpil mobilný telefón.
Paľo si raz vypočítal polohy mojich planét a povedal mi, že nech budem robiť čokoľvek, vždy sa mi bude dobre dariť a budem mať dosť peňazí.
Proste Paľo je dobrý astrológ a ja mu verím a spolieham sa na jeho veštby.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára