sobota 8. februára 2014

Spomienka na minulosť

Prešla okolo môjho stola. Vlasy mala ako Viktorka od splavu. Čierne ako uhoľ s fialovým leskom voľne padajúce až pod malý guľatý zadok. Mliečne biela pokožka bez jediného znamienka ostro kontrastovala s čierňavou vlasov a veľkých čiernych očí. Mala holý chrbát, a tak jej bolo vidno vytetované anjelské krídla. Ich spodná časť sa strácala za potrhaným tričkom a dalo sa vytušiť, že končí až poniže pása.
Ale to som zistil až neskôr. Nemám rád tetovanie, ale toto bolo niečo úžasné. Neskôr som zistil, že na podbrušku má vytetovanú červenú ružičku s monogramom, ktorý mi nič nehovoril. Keby sa neholila , tak by som o tej ružičke ani nevedel. Na hrudi mala vytetovaných množstvo farebných motýľov.
Vtedy ma viac zaujali prsia bez podprsenky pohupujúce sa v rytme jej chôdze. Kráčala opatrne, ako lesná zver na čistinke, keď sa nechce prezradiť, ale mojej pozornosti neušla. Jej dlhé kroky kontrastovali s ladnosťou pohybov jej tela ale aj tak pôsobili žensky. Ako keď sa plíži šelma. Keď som sedel oproti nej, tak som si všimol, že má piercing nie len v obočí, ale aj na jazyku. Málokedy sa usmievala, preto ma vždy prekvapil jej krásny úsmev, aký dokážu len plné červené pery kontrastujúce so zubami bielymi ako sneh.
Keď som s ňou stál v objatí a čakal na taxík, tak som si uvedomil, že vo vysokých opätkoch má cez 180 cm. Až v posteli som zistil, že má také dlhé nespratné nohy, ktoré rada omotávala okolo môjho krku. Dokázala si s nimi krásne kľaknúť a držať ich doširoka roztiahnuté a pritom krúžiť panvou. Keď jej v predklone vlasy padli z chrbta, tak som mal krásny výhľad na anjelské krídla a na tetovanie na zátylku pripomínajúce ostnatý drôt a kvitnúce margaréty končiace až kdesi za uchom.
Ráno som sa zobudil sám. Zostala po nej len omamná vôňa na vankúši, otlačky po jej piercingoch v bradavkách na mojej hrudi a jej telefónne číslo napísané rúžom na zrkadle.
Asi ho nikdy nevytočím, lebo mi nemala hovoriť, že je dcéra mojej spolužiačky, ktorú som veľmi miloval. Vkus sa mi veľmi nemení, len nechcem pokúšať osud a viem, že všetky zamilované SMSky aj tak časom prestanú.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára