utorok 4. februára 2014

Preventívna prehliadka

Mám jednu dobrú priateľku, ktorú som si zamiloval len nedávno. Hovorím jej Cica, lebo má také šikmé mačacie oči a je prítulná ako mačička, keď sa jej práve chce. A keď sa jej nechce, tak vystrkuje drápky. Občas pradie zložená na mojej hrudi a keď sa náhodou trochu pohnem hneď tie svoje drápky do mňa zaryje. Ako keby sa bála, že sa jej chcem striasť. Je to taká moja virtuálna Láska. Proste Cica Mica.
Rád sa s ňou pravidelne stretávam a počúvam čo mi hovorí a čítam jej myšlienky čo píše vo svojom blogu. Niekedy sú veselé, niekedy trochu perverzné ale vždy úprimné. Mám ich proste veľmi rád.
Raz mi povedala, že nemá na mňa čas, že musí ísť na pravidelnú prehliadku k svojmu gynekológovi. Hneď som začal mať podozrenie, či je to naozaj tak, či za tým stretávaním nie je aj niečo iné. Ja som nikdy u žiadneho takého doktora nebol a tu som.
Ponúkol som sa jej, že ju vyšetrím sám, veď doktorát mám tiež.
Bez opýtania som jej vybral prsia z podprsenky a druhou rukou som siahol do rozkroku. Usmiala sa na mňa svojimi šikmými očami a povedala mi, že som šikovný. Vraj doteraz absolvovala tieto dve vyšetrenia vždy oddelene.
Povzbudený týmito slovami som pokračoval v prieskumnom pátraní ďalej, pekne do hĺbky. Aby som sa uistil, že to robím správne, tak som vyšetrenia opakoval, pokiaľ som vládal.
Dalo mi to zabrať, kým som na nej videl, že je prehliadka úplne hotová a už pokračovať nemusím.
Aj mne sa to páčilo.
Asi sa mi to vydarilo, lebo povedala, že odteraz bude chodiť na kontroly len ku mne.
Nie nadarmo som doktor - PhD.!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára