sobota 8. februára 2014

Letná sauna

Posledné týždne som strávil medzi usilovnou prácou a fitness. Už dávno robím len to čo ma baví a uspokojuje. Prekvapivo sa k takýmto radovánkam zaradilo aj cvičenie. Zamiloval som si pocit po cvičení a vysprchovaní, ktorým zahajujem deň štyrikrát týždenne.
Prechod cez stovku som oslávil už dávno a dnes sa blížim k váhe 95 kg. Žiadna sláva pri výške 187 cm, ale je to podstatne lepšie ako 109 po vianočnom a novoročnom obžerstve. A treba poznamenať, že som odložil podstatne viac kilo slaniny, ako je rozdiel mojej váhy po Novom roku a dnes, lebo mi narástli svaly a tie sú vraj ťažšie ako slanina, aj neúdená.
Predstava, že bude zo mňa taký svalnatý a šľachovitý typ ma nadchla a cvičiť neprestanem, pokiaľ tento cieľ nedosiahnem.
Okrem diéty som si vymyslel aj doplnkovú metódu - saunu. Viem, že v lete je to nezvyklá metóda, ale keď mi moje dve priateľky povedali, že určite pomáha aj v lete, a že aj ony to potrebujú a pridajú sa ku mne, tak som neváhal. Zavolal som do hotela na bratislavskej Kolibe a zarezervoval som si saunu. Recepčná sa najprv trochu čudovala, ale potom bez váhania prisľúbila, že sauna bude pripravená a primerane rozkúrená.
Až keď sme sedeli na drevených laviciach a pot nám stekal po chrbtoch a dievčatám po prsiach a kvapkal medzi drevené rošty na podlahe, som si uvedomil, ako teplo pôsobí eroticky. Oblé ženské tvary, trblietajúce sa potom, ma iritovali stále viac, ale nedal som na sebe nič poznať. Dobre sme sa bavili a baby akoby len zo zábavy začali hovoriť o svojich prsiach a vzájomne si ich porovnávať a pohládzať. Keď som nereagoval, tak postupne prešli na vzájomné skúmanie svojich erotogénnych zón a navzájom sa vzrušovali. Stále viac a viac.
Chvíľu som sa pokúšal len tak ich pozorovať, ale dlho som to nevydržal.
Treba povedať, že aj letná sauna kombinovaná s dvoma nadržanými dievčatami dokáže mať veľmi pozitívny vplyv na znižovanie telesnej hmotnosti. Vďaka opakovaným vypoteniam som prekonal aj hranicu 95 kilo a tak môj najbližší cieľ je prekročiť deväťdesiatku, a potom sa budem môcť kľudne pridať hoc aj k nudistom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára