štvrtok 6. februára 2014

O životnej energii

Páčia sa mi vysoké ženy. Také s oblými tvarmi. Ak má žena menej ako 65 kilo, tak ma len ťažko dokáže upútať. Teraz nemám na mysli ženy, ktoré svojou postavou pripomínajú guličku, ale tie vysoké štíhle. Ale s oblými tvarmi.
Nemám rád dlhonohé vychudnuté modelky, ktorých telo je zložené z beztvarých štanglí a postava pripomína metlu kríženú s vešiakom na šaty. Stráviť noc s takou kostnatou ženou je ako vyspať sa na rebriniaku.
Môj priateľ Oliver hovorieval, že žena si nemá vidieť na nohy. Nemyslel tým, že má byť krátkozraká, ale hovoril o veľkosti pŕs. Veľké prsia a dlhé nohy sú veľmi dôležité.
Feministky sú určite týmito riadkami pobúrené, veď ženy nie sú zvieratká aby sa posudzovali len podľa vzhľadu! V tomto s nimi, súhlasím, samozrejme. Veď aj na koňoch sa cení húževnatosť a vytrvalosť a u psíčkov poslušnosť a vernosť a nie len vzhľad. Aj ženy majú byť húževnaté a vytrvalé a poslušné a verné. Vzhľad nie je všetko. Aj keď poteší.
Kedysi som si myslel, že hneď po výzore ženy je v rebríčku dôležitosti inteligencia. Odôvodňoval som si to tým, že sex trvá len pár minút a potom je podstatná komunikácia a porozumenie medzi partnermi. Dnes už sex nestaviam na prvé miesto, je až na druhom. Pred sexuálnym aktom má u mňa prednosť nežné pritúlenie a vzájomné láskanie. A ani inteligentný rozhovor už nepotrebujem, lebo ma pri tom túlení len vyrušuje. Nepoznám krajší pocit ako ležať v posteli a byť omotaný dlhými ženskými nohami a rukami a na svojej hrudi cítiť veľké ženské prsia. Aj tibetskí mnísi, hoci žijú v celibáte, sa takto na noc obkladajú mladými peknými dievčatami, aby z nich načerpali životnú energiu.
Aj ja cítim, že zas potrebujem načerpať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára