nedeľa 9. februára 2014

Fajčenie

Neviem, čím to je, ale keď sedím pri počítači a pracujem, tak asi jednu dve sekundy pred tým ako si chcem odklepnúť cigaretu mi popol spadne na klávesnicu. Už som si vypracoval systém, ako ho zbieram spomedzi kláves a snažím sa ho čo najviac dostať do popolníka, kam patrí, ale veľa ho v klávesnici stále zostáva. Často, keď si sadám k môjmu pracovnému stolu z prelomu storočí, tých minulých, tak si dávam predsavzatie, že budem odklepávať len do popolníka, ale ešte nikdy sa mi to nepodarilo dodržať. Rozotretý popol po pekne zachovanej intarzii stola mi spôsobuje hryzenie svedomia a vyvoláva dojem, že si nevážim starožitnosti.
Projektovanie architektúry za počítačom znamená dlhé hodiny sedenia pred displayom s rukami na klávesnici a množstvo vyfajčených cigariet. Aj ekonomické vyhodnotenie investičného zámeru, posúdenie realizovateľnosti a nákladová optimalizácia chcú svoj čas. Nemálo času a sústredenia vyžaduje aj pozorovanie ladných ženských tvarov na internetových stránkach s označením xxx
A tak v čase sa cigarety míňajú a popol v klávesnici sa hromadí.
Asi by som mal prestať fajčiť.
Alebo si kúpim novú klávesnicu s väčším obsahom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára