štvrtok 6. februára 2014

Už ma nič neprekvapí

Vrátil som sa do vlasti plný dojmov a zážitkov s tmavohnedým prelivom na pokožke, okrem miest, ktoré obvykle nevystavujem na obdiv na verejnosti.
Mexiko ma opäť nesklamalo. Nesklamali ma rôzne variácie Tabasca a iných ochutín založených na báze čili papričiek a jalapenos rozotretých v olivovom oleji a zahustených mletými žiletkami alebo niečím veľmi podobne ostrým.
Nesklamalo ma ani Karibské more, ktoré je určite najmodrejšie zo všetkých morí. Takýto tmavomodrý ultramarín je skutočne len v Karibiku. Najprv som si myslel, že je to len dojem alebo klam slnečných okuliar, ale po rokoch a opakovaných návratoch som zistil, že je to skutočne tak. Aj fotografie, ktoré som urobil v rôznych moriach a oceánoch sú toho dôkazom. Tmavomodré odtiene Karibského mora proste nemajú obdobu.
Obdobu nemá ani skutočnosť, že keď výpravca vlakov zistil, nech mu je zem ľahká, lebo o politických mŕtvolách len dobre, že nie len štrnásti odvážlivci si myslia, že stratil svoj zmysel pre demokraciu, tak rozpustil všetky základné organizácie SDKÚ v Bratislavskom kraji. Vyše osemsto rozhorčených členov sa obrátilo na súd, aby tento zmenil jeho rozhodnutie. Keďže viem ako fungujú súdy, najmä tie stranícke, tak ma z údivu nevyvedie, ak nevyriešia vôbec nič.
Naopak..
Ak to takto pôjde ďalej, tak z údivu ma nevyvedie ani to, ak v najnovších prieskumoch získa Smer viac ako sto percentnú podporu voličov na Slovensku.
Potom som sa čudoval, keď mi môj internetový banking odmietol realizovať niekoľko príkazov na úhradu, ktoré po návrate z dovolenky bolo treba urobiť. Chybové hlásenie ma upozornilo, že som prekročil denný limit, ale odkedy mám doma kartu s čítačkou tak môžem ísť do sedem cifernej sumy. Keď som príkaz prekontroloval, tak som zistil, že som sa pokúšal rozoslať na rôzne účty rovnaké sumy rovnajúce sa číslu môjho účtu. Osemmiestneho.
A nakoniec ma udivila moja vlastná manželka!
Vyhlásila mi, že perie špinavé peniaze a vytiahla z mojich čerstvo vypraných dovolenkových šortiek asi dvesto dolárov.

Doláre boli úplne čisté a ešte voňali Perwolom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára