nedeľa 16. februára 2014

O prsiach

Najprv som to len tušil ale dnes to viem s určitosťou: prvé čo si na žene všimnem sú prsia. Až potom nohy, zadok alebo tvár. Dnes to už dokážem tak, že si to dotyčná ani nevšimne. Pozerám sa jej do očí a stačí zlomok sekundy na to aby som sa rýchlym pohybom očí dokonale oboznámil so situáciou.
Prvé si ich všímam preto, lebo tie malé ma nedokážu upútať. Aj keď sa nejakej žene podarí získať si moju priazeň, tak skôr či neskôr jej to tie malé prsia prekazia a ja sa zapozerám niekam úplne inam.
Ale povedať o prsiach, že sú malé alebo veľké je veľmi povrchné a nepresné hodnotenie. Veľkosť je relatívny pojem. Napríklad vysoké dobre stavané ženy, po slovensky plnoštíhle, môžu mať malé prsia aj keď potrebujú košíky F a väčšie. Alebo štíhle ženy s košíkmi DD môžu byť povestné ceckane. Stačí ak majú štíhly hrudník, úzky pás, malý zadok a dlhé štíhle končatiny. A vôbec nemusia byť drobnej postavy.
Teda veľkosť pŕs je široký pojem. Skladá sa z viacero proporcií. Tá základná proporcia je pomer obvodu hrudníka k veľkosti košíka podprsenky. Napríklad pomer 90/E je podstatne horší ako 75/D. Teda tie Déčka pôsobia oveľa väčšie. Ale sú aj ďalšie proporcie, ktoré na to majú vplyv. Podstatný je tiež pomer obvodu pása k obvodu bokov a obvodu hrudníka a veľkosti košíkov. Ale to je už vyššia matematika, lebo do pomeru sa dostávajú až štyri dôležité veličiny a tak existuje nekonečne veľa variácií a permutácií.
Samozrejme, že veľkosť prs je síce dôležitá ale nie jediná veličina, čo vplýva na hodnotenie vzhľadu ženy. Ak si odmyslíme, tie umelé so silikónom alebo inou elastickou hmotou vo vnútri a zostaneme len pri tých prírodných, tak stále zostáva veľa možností, ktoré sa pri tej istej veľkosti môžu ocitnúť na opačných póloch stupnice hodnotenia. Je to predovšetkým tvar a pevnosť poprsia. Tvar je pojem relatívny a často závisí od individuálneho vkusu. Obecne asi platí že okrúhle prsia sú viac hodnotené ako tie predĺžené, čo často pripomínajú tvar uší kokeršpaniela, hoci môžu potrebovať rovnakú veľkosť košíka aby sa tam pomestili.
Dôležitá je tiež plocha, ktorou sú spojené s hrudníkom. Ak je tento "základ" dostatočne široký, že pri tých väčších veľkostiach vytvára dojem, že prsia začínajú až kdesi pod pazuchami, tak potom ich pevnosť nie je až tak podstatná.
Naopak časté sú hruškovité tvary, ktoré časom pripomínajú jablko v podkolienke. A vekom sa táto podkolienka naťahuje a veľkosť jabĺčka sa ani veľmi meniť nemusí. Tento tvar v mladom veku môže predchádzať tvar bochníkový kedy prsia sú najmohutnejšie v strede a na oba konce sa zužujú. Časom zmäknú a bochníky sa začnú meniť na jabĺčko v podkolienke a nakoniec skončia ako uši kokeršpaniela.
Ale ani pevnosť poprsia nie je absolútna veličina. Práve tie vylepšované sa vyznačujú vysokou pevnosťou. Stretol som sa aj s takými, čo ma tlačili ako ostré hroty ak som si na ne ľahol, preto som ju radšej otočil na všetky štyri aby mi nezavadzali. Asi aj zaklopať sa na ne dalo.
Ale tými umelými sa nechcem zdržiavať.
Čím ďalej tým viac sa mi páčia práve tie mäkšie. Možno preto, že potom mám istotu, že ich nevylepšoval chirurg. Pri pohľade na krv totiž vždy omdliem a niekedy stačí len jej predstava. A omdlievať pri položení ruky na umelé prsia sa mi vôbec nechce.
Samozrejme tá mäkkosť nemôže byť prehnaná.
Prsia sa musia prispôsobiť ruke, ktorú na ne položím, a snažiť sa dostať zo zovretia pomedzi prsty. Ale ak ich zovriem pevnejšie, tak nemôžu byť ako blato. Musia klásť odpor a prezrádzať prítomnosť tkaniva, ktoré ich vypĺňa. Takéto prsia dokážu aj prezrádzať vzrušenie. Na začiatku sú mäkučké, ale s narastajúcim vzrušením sa dokážu naliať a byť zrazu plné a dokonca viac vztýčené, podobne ako bradavky. Takéto prsia sú najlepšie.
Dôležité sú bradavky a dvorce, ktoré ich obklopujú. Dotvárajú celkový dojem, ktorý nahé ženské prsia vyvolávajú v mužských očiach. Dvorce by nemali byť príliš tmavé ale len o tón dva tmavšie ako pokožka, čo ich obklopuje. Nemajú byť ani príliš malé, lebo pôsobia nežensky, teda buď ako mužské alebo detské. Ani príliš veľké, aby nepokrývali celý oblúk ukončenia pŕs. Majú byť len ako jasne vnímateľné kruhy na prednej strane poprsia. Ani rôzne pretiahnuté a elipsovité tvary nie sú pekné. Ani bradavky v ich strede nemajú byť malé alebo príliš veľké, či pretiahnuté. Dôležité je aby smerovali dopredu a nie k zemi.
Tak aby som to zhrnul. Prsia musia byť:
·         prirodzené,
       ·         okrúhle,
       ·         veľké,
·         so širokým základom,
·         kruhovými dvorcami na prednej strane pŕs s primeranými bradavkami,
·         mäkké so schopnosťou meniť sa na pevné v závislosti od vzrušenia.
A najmä, musia sa nachádzať na milovanej bytosti.
Ja som už také, najkrajšie na svete, našiel, len ich hrdá nositeľka o tom ešte nevie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára