sobota 8. februára 2014

Krotiteľka

Konečne som to dotiahol na úroveň mojich psíčkov a začínam sa im vyrovnávať. Už nie len oni, ale aj ja mám cvičiteľa.
Vlastne nie cvičiteľa ale cvičiteľku, Zuzku. Mám totiž radšej ženy. Keď ma už niekto má trápiť, tak nech je to pekná žena a potom to vydržím.
Moja cvičiteľka je najkrajšia blondínka, aká chodí do fitness. Štíhla, vysoká, s veľkými očami a mihalnicami ako dva závoje, s blond vlasmi až po najštíhlejší pás na svete a s krásnymi prsiami, ktoré ju predbiehajú o pol kroka dopredu. Na prvý pohľad ani nie je poznať, že jej v tom pomáha silikón. Telo má tak krásne tvarované, že ani pravidelné cvičenie to nedokázalo pokaziť.
Najprv som si ju všimol ako zjav, ktorý berie dych každému mužovi, čo nemá v žilách vodu. Nie len ja, ale celé fitness sa za ňou obzeralo, keď v priliehavom trikote a s holým driekom preplávala okolo. Jej dlhé nohy a dlhé ruky pôsobili veľmi graciózne pri každom pohybe. Vykreslené svalstvo sa jej strácalo len v oblinách poprsia a guľatého zadku. Začal som ju pravidelne pozorovať a po pár týždňoch som zistil, že nie len cvičí, ale aj trénuje iné pekné dievčatá. Nie som síce pekné dievča, ale na druhej strane o čo som horší?
Tak som ju dnes oslovil a dohodli sme sa, že ma bude trénovať. Doteraz muža netrénovala, len dievčatá, ale má skúsenosti a má aj príslušné vzdelanie, tak jej dôverujem. Budem jediný muž vo fitness s vlastnou krotiteľkou. Takto sa budem na každé cvičenie tešiť. Už teraz sa teším na teoretickú prípravu, ktorú s ňou plánujem niekde v súkromí mimo posilňovne.
Len jedna vec ma trápi. Neviem ako na tom budem s dychom. Pri cvičení sa totiž vždy zadýcham oveľa skôr, ako prestanú vládať moje svaly. A keď sa k tomu pridá ešte fakt, že pri pohľade na ňu sa mi tají dych, tak mi určite pôjde o život.
Ale nevadí, ten pohľad stojí za to.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára