nedeľa 9. februára 2014

Narodeniny

Opäť sa priblížil dátum, kedy sa my vodnári stávame o rok starší.
Priblížil sa dátum, kedy nám budú naši mladší kolegovia gratulovať s úškrnom na tvári a so skrytým želaním, aby sme im už dlho nezavadzali. Mladé ženy nám budú gratulovať s úsmevom na tvári ale so smútkom v srdci, lebo tušia, že už im nie sme tak nebezpeční ako kedysi. O to úprimnejšie nám budú gratulovať tie staršie ženy, lebo sú presvedčené, že vekový rozdiel sa pomaly stáva nepodstatný a konečne príde aj na ne rad.
Len naši priatelia rovesníci vedia, že vek je len číslo a my ozajstní chlapi ho ani nevnímame.
A najlepšie to viem ja - chlapec, že do dospelosti mám ešte ďaleko a môj vek mi stále umožňuje robiť mladícke nerozvážnosti.
Ako napríklad dnes.
K narodeninám sa viažu darčeky a pozornosti od všetkých blízkych. A keďže najbližší som si ja sám, tak som si dnes, v predstihu, kúpil narodeninový darček. Našiel som ho v katalógu jednej americkej firmy, ktorá obchoduje so studenými zbraňami. V katalógu ponúkali vychádzkovú paličku z kevralového vlákna, vraj nepraskne ani keď na nej stojí nákladné auto, čo dokladali fotografiou. Madlo je z chrómovej ocele v tvare ľudskej lebky, čo sa mi náramne hodí k lebkám na mojej motorke. V paličke z kevralového vlákna je ukrytý dlhý, asi sedemdesiat centimetrový nerezový bodec so žliabkami na rýchle odtekanie krvi, ktorý by mi určite závidel aj Mackie Messer. Vraj to doviezli omylom, lebo americké zákony nepovoľujú vývoz takýchto skrytých zbraní a ani naše zákony ich nepovoľujú predávať a ani vlastniť.
Keďže som nechcel, aby sympatický majiteľ obchodu mal problémy, tak som paličku aj so skrytým kordom rýchlo kúpil a odniesol domov.
Už sa teším ako si ju darujem k narodeninám.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára