sobota 8. februára 2014

O čistej láske

Dnes som prišiel na zaujímavý poznatok a tiež na zásadné rozhodnutie.
Všimol som si, že posledné roky mám pomerne veľa ponúk od mladých pekných dievčat na nezáväzné milovanie. Najprv som si myslel, že si chcú len užiť so skúseným mužom. Samozrejme mi lichotilo, že na nezáväzný sex si vybrali práve mňa.
Som primerane neskromný, a tak som o ich čistom úmysle ani nezapochyboval.
Len zriedkakedy som takúto ponuku odmietol, lebo som z dobrej rodiny a viem, že neprejaviť záujem o ženu sa nepatrí a ak naopak prejaví záujem žena, tak je najväčšia neslušnosť ju odmietnuť.
Až keď som niekoľko takých ponúk prijal, tak som prišiel na to, že žiadna z nich to nemyslela tak úplne nezáväzne. Z krásneho chvíľkového zážitku sa vždy začal plíživým spôsobom vyvíjať vzťah a jednostranné nároky, o ktorých som vopred nič netušil. Potom sa začali objavovať výčitky o akomsi zanedbávaní. Mal som čím ďalej väčší problém nájsť si čas. A keď som si ho konečne našiel, tak sa mi vôbec nepáčili prejavy náklonnosti a oddanosti na verejnosti. Nie raz som počul, že by sa rada so mnou milovala v strede námestia, aby nás všetci videli. Nebola to len perverznosť alebo nezištná láska.
A ja naivný som to chcel držať v utajení.
Až teraz som prišiel na to, že to nie je tým, že by som bol taký samec pri pohľade na ktorého vlhne ženám zrak. A nie len zrak. Pochopil som, že keď mi lichotili aký som vysoký, tak tým mysleli, že sedím na hrubej peňaženke. Lichotili mi tým, že som ich ideálny partner, ale v duchu sa videli v manželstve so mnou, videli drahé dovolenky, prepychové nákupy, kreditné karty s hviezdne vysokým limitom a štúdium ich detí na drahých zahraničných univerzitách.
Zvážil som výhody osobného šarmu založeného na majetku a rozhodol som sa, že všetko čo mám darujem na dobročinné účely.
Potom budem konečne slobodný a budem pozorovať, čo sa stane.
A ak ma niekedy uvidíte milovať sa s krásnou mladou babou v strede námestia, tak to už nebude z vypočítavosti alebo perverznosti.
Bude to len čistá láska.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára