utorok 4. februára 2014

Už viem čo chcem

Keď som mal štrnásť rokov začal som sa ostýchavo obzerať po ženách a veril som, že jedného pekného dňa budem mať aj ja jednu len pre seba. Páčili sa mi ich krivky, ktoré sa od puberty začali čím ďalej tým viac líšiť od tých našich chlapčenských.
Keď som mal šestnásť zamiloval som sa a začal som chodiť s jednou krásnou spolužiačkou. Bola krásna, krehká a zimomravá a bola veľmi dobrá. Dobré dievčatá sa dostanú do neba, ale tie ostatné sa dostanú všade. V našom vzťahu nebola žiadna vášeň, bolo to vlastne len priateľstvo. Rozhodol som sa, že zvyšok svojho života prežijem s vášnivou ženou.
Na vysokej škole som stretol jednu skutočne vášnivú ženu. Bola z nižšieho ročníka ako ja, ale svojimi vášňami ma spaľovala ako bohyňa pomsty. A nie len mňa. Vášne ňou zmietali a spôsobovali, že bola rapsodická a priveľmi citlivá, často plakala a hovorila o samovražde. Rozhodol som sa, že potrebujem ženu, ktorá mi ponúkne stabilitu, kľud a pevné životné istoty.
Keď som mal pred tridsiatkou, stretol som vyrovnanú ženu, ktorej bolo všetko jasné a v ničom nevidela problém, nič ju nedokázalo prekvapiť. Naučila ma riešiť tie najťažšie životné situácie s úsmevom na tvári. Bola ako zo žuly a nič ju nevedelo priviesť do varu. Bola však veľmi nudná. Môj život sa stal strašne monotónny, vedel som, že potrebujem viac vzrušenia.
Keď som mal tridsaťpäť, stretol som vzrušujúcu ženu, plnú energie a nepredvídaných nápadov. Mala také krásne dlhé nohy, že keď ich roztiahla, tak rozkývala luster. Bola ako ohňostroj na nočnej oblohe, ktorý vybuchuje všetkými farbami a oslepuje celé okolie. Jej energia bola nevyčerpateľná. Skákala z jedného dobrodružstva do druhého a bez zábran stvárala všetko, čo ju práve napadlo. Vedel som, že s ňou nedokážem držať krok a cítil som, že som s ňou nešťastný. Myslel som si, že potrebujem ambicióznu ženu, ktorá má jasný cieľ a vie, čo chce v živote dosiahnuť.
Keď som mal po štyridsiadke, natrafil som na takúto ženu. Ona skutočne stála oboma nohami pevne na zemi. Každý krok mala vopred premyslený a dokonale vykalkulovaný. Vysvetlila mi, že je nevyhnutné, aby sme sa zobrali. Bola tak ambiciózna, že sa so mnou čoskoro rozviedla a obrala ma o všetko aby sa potom mohla opäť dobre vydať. Treba priznať, že som sa ani veľmi nebránil, aby bola čím skôr preč z môjho života.
Teraz mám päťdesiat a cítim, že som už konečne duševne zrelý. Konečne už viem čo chcem.
Chcem celkom jednoducho takú ženu, ktorá má veľké prsia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára