sobota 8. februára 2014

RealDolls

Často som sa v duchu pohrával s predstavou, akú ženu by som chcel, taký ideálny typ, ktorý by sa mi páčil.
Nikdy to nebola jedna konkrétna, ale vyskladával som si ju z rôznych žien, ktoré som poznal. Z jednej to bola tvár ale oči boli z inej. Z ďalšej som si predstavoval nohy a z inej ženy prsia alebo štíhly pás a oblé boky. Vyskladal som si tak dokonalú ženu, takú, aká by sa mi najviac páčila. Vždy keď som videl novú krásku, tak som z nej niečo použil a svoju ideálnu som si v duchu vylepšoval. To bolo na tom to najlepšie. Výber nekončil raz pre vždy, ako v manželstve, ale dalo sa stále držať krok s aktuálnymi trendmi vlastného vkusu, ktorý sa tiež vyvíja.
Myslel som si, že je to len taká moja súkromná hra, ktorá sa nikdy nedá realizovať v skutočnosti. Aj mi to bolo niekedy ľúto.
Ale dnes je všetko inak. Objavil som internetovú stránku firmy, ktorá zrealizovala môj tajný sen a dnes ho ponúka všetkým. Táto firma ponúka ženy, ktoré si zákazník sám zostaví. Vyberie si telo, nohy a ruky zo širokej ponuky firmy. Vyberie si tón pleti od černošiek, cez snedé latinoameričanky až po belošky všetkých typov. Vyberie si tvár, farbu očí, vlasov a tvar nosa a úst. Na výber je aj úprava nechtov, alebo make up tváre. Veľmi dôležitý je správny výber veľkosti a tvaru poprsia a zadku. Aj iné detaily vedia pripraviť na mieru. Skutočne je z čoho si vyberať. Takto špecifikovanú požiadavku stačí zaslať firme spolu so zálohovou platbou a po pár týždňoch máte ženu svojich snov doma. A všetko z trvanlivých nestarnúcich materiálov.
Mám výhodu pred ostatnými zákazníkmi, ktorí zatiaľ len nerozhodne tápu v širokej ponuke firmy. Ja nemusím, ja som si svoju ideálnu ženu už dávno poskladal a tak mi stačí len zaškrtnúť správne položky v objednávke a mám čo som vždy chcel. Už sa na ňu teším, lebo nie je taká náročná ako tá moja. Má totiž kosti z ľahkého nehrdzavejúceho kovu a telo zo silikónu.
Aj záruku mi na ňu sľúbili.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára